هدیه زهراهدیه زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامان وبابا

خدایا شکر میکنمت

1392/2/21 21:22
نویسنده : مامان
378 بازدید
اشتراک گذاری

من این روزها

روزی صدبار عاشق میشوم شیداومجنون میشوم.

روزی صد بار بی آنکه می بنوشم مست میشوم.

روزی صد بار بدون بال برواز میکنم.به آسمان میروم و چون دلم را در زمین جا گذاشته ام دو بار ه بر میگردم.

من میدانستم داشتن فرزند عزیز است اما نمیدانستم اینقدر شیرین است که روزی صد بار تورابه آسمان ها و نزدیک فرشته ها میبرد و باز میگرداند.

خدایا شکر میکنمت به فاصله ی زمین تا آسمان هفتم ات صدایم رسید!!!!!!!!!!

5

بخواب آرام   ای عشقم که من بیدار بیدارم

فراقت تا سحر هردم کند بیمار بیمارم

بخواب ارام جان من   کنارت بودم و هستم

بخواب آرام   من امشب چو هر شب سخت هشیارم

به چشمانت قسم عشقم   که بی عشق تو میمیرم

فدای باکیت گردم گل زیبا و بی خارم

تمام آرزوی من بخواب آرام  چون هستم

نوازش میکنم مویت بخواب آرام   بیدارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)