هدیه زهراهدیه زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامان وبابا

شروع 7ماهگی گلکم+غذای کمکی و نمایان شدن اولین دندان

1392/3/14 10:18
نویسنده : مامان
343 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان  نفسم وعزیز دلم امروز١٩٠روزه است و همین امروز نیش زدن اولین دندونشو متوجه شدم.

چقد ذوق کردم واونو غرق در بوسه کردم. گلکم این روزا از بس خارش دندون داشت هر وقت بغلش میکردم سرو

صورتشو محکم به صورت و گردن مامان می مالید. گاهی وقت ها هم ازبس دستاشو محکم به صورتش میکشید

صورتشو زخمی می کرد تا اینکه بالاخره این دندونه خودشو نشون داد!!

 

                                     3

 

 

                                      2

ااولین غذای کمکی هدیه زهرا جان فرنی بود که تو ١٨٠روزگیش بهش دادم استقبال خوبی هم داشت وهرروز ازش

میخوره .امروز هم براش حریره درست کردم. گل مامان خوراکی ها رو خیلی دوست داره و براشون هول میزنه.دوست

دارم عزیز دلم خوش خوراک باشه و خوب بخوره و هیچ وقت تو وزن و بنیه اش کم نیاره.

هر موقع سفره ی غذامون بهن میشه با عسلی دردسر داریم که جیغ میزنه من باید سفره رو بمالم به دندونام!قربونش

برم الهی!.........همیشه سالم باشی نفس مامان!

الان دیگه تو روروک هم میشینه نمیتونه حرکتش بده اما ساعتی رو به بازی میبردازه.

بازوهای گلابتون هم یه کم قوی شده و داره سعی میکنه راست نگه داره و آماده بشه برا چهار دست و با رفتن.وای از

روزی که این شیطون بلا چهار دست وبا بره ه ه ه ه ه!هیچی رو سر جای خودش نمیذاره!

 

                                              1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)