هدیه زهراهدیه زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامان وبابا

دو ماهگی

1391/12/1 9:55
نویسنده : مامان
124 بازدید
اشتراک گذاری

                         همیشه بخند گلمگل من

این هم دو ماهگی گل من!

عزیز دلم حسابی میخنده و اغو مغو میکنه بیشتر به مامان و بابا وخونه ی خودمون و سکوتی که توی اون

حاکمه عادت کرده. فک میکنم هنوز زوده ولی دیگه مامانو میشناسه وبا رفت واومد اون چشماشو

میچرخونه!

هر هفته که میریم خونه ی بی بی کوکب  کلی غریبی میکنه و ناآرومه!عزیز دلم شب اولو دایم گریه

میکنه!ولی گل کوچکم باید خودشو بااین شرایط وفق بده.

عزیز دلم باید اجتماعی بار بیاد و همه رو دوست داشته باشه.

عمه فهیمه و عمه علیا تورو خیلی دوست دارن ولی جرات نمیکنن تو رو بغل کنن چون بلافاصله لوس

میاری و گریه میکنی. بس مجبورن از دور وتوی بغل من نازتوبکشن.

برات بگم از اولین عروسی که رفتی!عقد خاله زینت دوست خاله زهرا بود.وای ی ی با دیدن شلوغی اونجا

لوس آورده بودی و ذل زده بودی به من ومنتظر بودی که من نازتو بکشم تا بزنی زیر گریه!ولی من مجبور

 بودم بهت توجه نکنم.آخرش هم مجبور شدی لباتو جمع کنی. و بعدش خوابت برد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)